بایگانی نوشته‌ها

مترادف دانستن لاکچری سازی با برندسازی، اشتباه ادراکی است

مترادف دانستن لاکچری سازی با برندسازی، اشتباه ادراکی است

عقب ماندگی کارکرد برندسازی در صنعت ساختمان، ناشی از اشکال در نگرش فعالان و سازندگان است، چراکه ایشان مقوله های فروش یک پروژه را برندسازی مترادف دانسته و از آنجایی که بر این باورند که همواره انباشت تقاضا وجود دارد، لذا فروش با مانعی مواجه نیست. پس نیازی به برندسازی هم نیست.
ضعف بازیگران صنعت ساختمان، دلیل اصلی در عدم توجه به برندسازی است

ضعف بازیگران صنعت ساختمان، دلیل اصلی در عدم توجه به برندسازی است

بی شک برندسازی در صنعت ساختمان، قادر است ارزش افزوده پایداری را برای این صنعت ایجاد کند و ضمن ارتقاء کیفی پروژه های ساختمانی، در افزایش اعتماد عمومی و تسهیل در فرآیند واگذاری نقش مؤثری را ایفا نماید.مهمانان دومین نشست هم اندیشی آپان که با موضوع «برند و ارزش افزوده در ساختمان» برگزار شد، با تصریح بر این نکته که برندسازی در صنعت ساختمان، می تواند ارزش افزوده پایداری برای آن ایجاد کنند، به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
فیلم سومین نشست از هم اندیشی های گروه آپان با موضوع برند سازی یا لاکچری سازی در صنعت ساختمان

فیلم سومین نشست از هم اندیشی های گروه آپان با موضوع برند سازی یا لاکچری سازی در صنعت ساختمان

سومین نشست از هم اندیشی های گروه آپان با موضوع برند سازی یا لاکچری سازی در صنعت ساختمان با حضور جناب آقای دکتر بهنام زنگی رئیس انجمن علمی پژوهش های هنری ایران ، جناب آقای مهندس شهرام قندچی مدیر دفتر استراتژی و دانش تیپاکس و سرکار خانم دکتر فرناز فرازمند مدیر تبلیغات آژانس آسیا و مدرس دانشگاه برگزار شد.
فیلم دومین نشست از هم اندیشی های گروه آپان با موضوع برند و ارزش افزوده در ساختمان

فیلم دومین نشست از هم اندیشی های گروه آپان با موضوع برند و ارزش افزوده در ساختمان

مدرسه برندینگ و توسعه کسب و کار آپان برگزار می کند: دومین جلسه از سلسله نشست های هم اندیشی آپان با موضوع برند و ارزش افزوده در ساختمان با حضور:🔅جناب آقای مهندس محسن عبدالهی ثابت، مدیر پروژه های شرکت توسعه عمران نسیم🔅جناب آقای مهدی کرمعلی، مدیر توسعه و بازاریابی شرکت سرشاران🔅جناب آقای هادی خادم موسوی، کارشناس ارشد مدیریت بازاریابی و کارآفرینی با اجرای: دکتر امین نعیم آبادی، رئیس هیأت مدیره گروه آپان
فعالین صنعت ساختمان از مفهوم برند سازی دور هستند

فعالین صنعت ساختمان از مفهوم برند سازی دور هستند

وجود نوسانات اقتصادی حاکم بر کشور و دوره های رکود و رونق 4 تا 5 ساله،  دلیلی بر تمایل کم فعالین این حوزه برای کار مستمر و در مسیر بهبود و تعالی  و برندینگ مجموعه هایشان دارد. سابقه فعالیت برخی از شرکت ها نیز در حوزه  برندینگ صرفا مقطعی، با هدف فروش و در محدوده یک پروژه بوده است.
فیلم اولین نشست از هم اندیشی های گروه آپان با موضوع برندینگ در صنعت ساختمان

فیلم اولین نشست از هم اندیشی های گروه آپان با موضوع برندینگ در صنعت ساختمان

اولین جلسه هم اندیشی های آپان با موضوع «برندسازی در صنعت ساختمان» با حضور دکتر محمد رحیم اسفیدانی، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران؛ سید محمد حسین ساداتیان، قائم مقام مؤسسه بشرافیلم و فعال برندینگ ساختمان و دکتر امین نعیم آبادی، رئیس هیأت مدیره گروه آپان در روز چهارشنبه اول دی ماه 1400 برگزار شد. اجرای این هم اندیشی را هم دکتر احمد پاکزاد بر عهده داشت.
مجله اینترنتی گروه وانیا
مجله اینترنتی گروه توسعه بازار وانیا مکانی است برای به اشتراک گذاشتن نظرات و بررسی موضوعات مختلف در صنعت ساختمان و به ویژه مدیریت ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری.این وعده را می دهیم که با موضوعات جذابی در این بخش مواجه گردید. خوشحال میشویم به خانواده بزرگ گروه توسعه بازار وانیا ملحق شوید و با درج نقطه نظرات خود را پایین پست ها ما را در بهبود مطالب یاری نمایید.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...