مقالات


مقالات تخصصی حوزه توسعه کسب و کار و برندینگ


هم اندیشی15: اعتماد عمومی و برندینگ ساختمان

هم اندیشی15: اعتماد عمومی و برندینگ ساختمان

پانزدهمین هم اندیشی آپان با موضوع:اعتماد عمومی و برندینگ ساختمان میزبان: جناب آقای دکتر امین نعیم آبادی/ رئیس هیأت مدیره گروه آپان مهمان: جناب آقای دکتر حمید شکری خانقاه/ رئیس گروه تخصصی روابط عمومی باشگاه توسعه سواد رسانه ای یونسکو در ایران⭕چهارشنبه 1401.04.08⭕ساعت 19

هم اندیشی14: اعتماد عمومی و حوادث ساختمانی

هم اندیشی14: اعتماد عمومی و حوادث ساختمانی

*چهاردهمین هم اندیشی آپان*با موضوع:*اعتماد عمومی و حوادث ساختمانی*میزبان: جناب آقای دکتر امین نعیم آبادی/ رئیس هیأت مدیره گروه آپان مهمان: جناب آقای سید رضا جمشیدی/ مدیرمسئول رسانه مسئولیت اجتماعی و عضو کمیته ملی مسئولیت اجتماعی⭕چهارشنبه 1401.04.01⭕ساعت 19در صفحه اینستاگرام آپان به نشانیhttps://www.instagram.com/invites/contact/?i=hu5d2ulqr9f9&utm_content=n5laj63

دهمین هماندیشی آپان،مدیریت دانش و برند در صنعت ساختمان

دهمین هماندیشی آپان،مدیریت دانش و برند در صنعت ساختمان

دهمین هم اندیشی آپان برگزار می شود.با موضوع:◀️مدیریت دانش و برند در صنعت ساختمان (به مناسبت روز ملی روابط عمومی)مهمان این جلسه:آقای دکتر سعید فیلسوفیان، مدیر روابط عمومی میدکو مجری:آقای دکتر امین نعیم آبادی، رئیس هیأت مدیره گروه آپان🔴چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401🔴ساعت 19◀️به صورت لایو اینستاگرامی نشانی صفحه گروه آپان در اینستاگرام:https://www.instagram.com/invites/contact/?i=hu5d2ulqr9f9&utm_content=n5laj63

نهمین هماندیشی آپان با موضوع بررسی چالش های برندسازی، ساختمان و اقتصاد در سال 1401

نهمین هماندیشی آپان با موضوع بررسی چالش های برندسازی، ساختمان و اقتصاد در سال 1401

نهمین هماندیشی آپان با موضوع:◀️بررسی چالش های برندسازی، ساختمان و اقتصاد در سال 1401برگزار می شود.مهمان این جلسه:آقای دکتر حمید رضا شیرزاد، معاون گروه سرمایه گذاری مسکنمجری:آقای دکتر امین نعیم آبادی، رئیس هیأت مدیره گروه آپان🔴چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401🔴ساعت 19◀️به صورت لایو اینستاگرامی

ارزیابی تمایز‏ها و افتراق ‏های ادراکی مفهوم برندسازی نزد فعالان صنعت ساختمان

ارزیابی تمایز‏ها و افتراق ‏های ادراکی مفهوم برندسازی نزد فعالان صنعت ساختمان

صنعت ساختمان ایران علیرغم درگیری‏های متنوع و متعددی که برای تدوام چرخه تولید و  بقاء خود دارد، اما به طور مطلوب از فرآیندهای پشتیبان نظیر برندسازی استفاده نمی‏کند. در واقع فعالان صنعت ساختمان، به واسطه عدم ادراک صحیح از ظرفیت‏ها و توانمندی‏های برندسازی در کاهش اثرات سوء بحران‏ها، از توان پیشگیرانه آن جهت تهدیدات آتی و زمینه‏سازی برند برای استفاده بهینه از فرصت‏ها، استفاده نمی‏کنند. از این جهت می‏توان گفت برندسازی همان حلقه مفقوده در صنعت ساختمان است که از آن محرومند.

نقش ایوان، پای بست ویران

نقش ایوان، پای بست ویران

در کشاکش تکرار روزانه، دیگر کالبد شهرها به چشم نمی ‏آیند. شمائل آن به  گونه ‏ای گمراه‏ کننده، عادت شده است و روند تدریجی تغییرات روبه افول آن  نمی ‏تواند حساسیتی ایجاد کند. زمانی کالبد شهرها، می‏ توانست روح را تجلی  داده و تصویری از هویت متعالی را به نمایش بگذارد، روزگاری شهرها، به واقع  انسانگرا بودند. اما اکنون آنچه از شهر دیده می‏ شود، به رنگ خاکستری است،  دل مرده و سرشار از زوائدی آزاردهنده که جسم و جان را می‏ خراشد.

فیلم پنجمین جلسه هم اندیشی های آپان با موضوع: تأثیر برند شخصی در اعتبار برند ساختمان

فیلم پنجمین جلسه هم اندیشی های آپان با موضوع: تأثیر برند شخصی در اعتبار برند ساختمان

پنجمین جلسه از هم اندیشی های آپان با موضوع: تأثیر برند شخصی در اعتبار برند ساختمان با حضور: امیر حسین نوری پور مدیر توسعه بازار گروه ساختمانی معلم ، رضا شفیعی فعال حوزه برندینگ صنعتی ، دکتر عاطفه پرسابی مدیرعامل مؤسسه مطالعات مدیریت فرآیند دهم برگزار گردید.

فیلم سومین نشست از هم اندیشی های گروه آپان با موضوع برند سازی یا لاکچری سازی در صنعت ساختمان

فیلم سومین نشست از هم اندیشی های گروه آپان با موضوع برند سازی یا لاکچری سازی در صنعت ساختمان

سومین نشست از هم اندیشی های گروه آپان با موضوع برند سازی یا لاکچری سازی در صنعت ساختمان با حضور جناب آقای دکتر بهنام زنگی رئیس انجمن علمی پژوهش های هنری ایران ، جناب آقای مهندس شهرام قندچی مدیر دفتر استراتژی و دانش تیپاکس و سرکار خانم دکتر فرناز فرازمند مدیر تبلیغات آژانس آسیا و مدرس دانشگاه برگزار شد.

فیلم دومین نشست از هم اندیشی های گروه آپان با موضوع برند و ارزش افزوده در ساختمان

فیلم دومین نشست از هم اندیشی های گروه آپان با موضوع برند و ارزش افزوده در ساختمان

مدرسه برندینگ و توسعه کسب و کار آپان برگزار می کند: دومین جلسه از سلسله نشست های هم اندیشی آپان با موضوع برند و ارزش افزوده در ساختمان با حضور:🔅جناب آقای مهندس محسن عبدالهی ثابت، مدیر پروژه های شرکت توسعه عمران نسیم🔅جناب آقای مهدی کرمعلی، مدیر توسعه و بازاریابی شرکت سرشاران🔅جناب آقای هادی خادم موسوی، کارشناس ارشد مدیریت بازاریابی و کارآفرینی با اجرای: دکتر امین نعیم آبادی، رئیس هیأت مدیره گروه آپان

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...