رئیس هیأت مدیره گروه آپان در نشست هم اندیشی آپان که با موضوع «برندسازی در صنعت ساختمان» گفت: «نشان تجاری به مصرف کننده کمک فراوانی در شناخت و صرف هزینه جهت خرید واحد با کاربری های مختلف می کند. متمایز کردن تولیدات ساختمانی از رقبا ، برخورداری مصرف کننده و تولید کننده از حمایت های قانونی و به وجود آمدن انگیزه کافی در تولید کنندگان جهت ارتقای کیفی محصولاتشان را از فواید و کاربردهای برندینگ در این صنعت است.»
وی افزود: «وجود نوسانات اقتصادی حاکم بر کشور و دوره های رکود و رونق 4 تا 5 ساله، دلیلی بر تمایل کم فعالین این حوزه برای کار مستمر و در مسیر بهبود و تعالی و برندینگ مجموعه هایشان دارد. سابقه فعالیت برخی از شرکت ها نیز در حوزه برندینگ صرفا مقطعی، با هدف فروش و در محدوده یک پروژه بوده است.»
نعیم آبادی همچنین لزوم نشان دادن آثار اقتصادی برندینگ در صنعت ساختمان را برای مدیران ارشد سازمان ها از الزامات این حوزه عنوان و تصریح کرد: «فعالین حوزه برندینگ لازم است با بهره گیری از مدل های اقتصادی و توجه دادن به اقدامات بلند مدت در این امر کمک نمایند.»

دیدگاه خود را بنویسید