ساداتیان:

*برند ساختمان، معرف یک سبک زندگی است*


سید محمد حسین ساداتیان، فعال برندینگ در صنعت ساختمان، در نشست هم اندیشی آپان که با موضوع «برندسازی در صنعت ساختمان» گفت: «برند، همان مفهومی است که ضمن معرفی ماهیت محصول یا خدمات، هویت و تصویری از یک نوع خاص از سبک زندگی را بیان می کند.»

وی افزود: «در وهله اول، برند می تواند کارکرد و عملکرد یک ساختمان را روشن سازد، فروش را تسهیل کند و فرآیند فروش را تسریع نماید. از سوی دیگر، احساسات مشتریان را هم بر می انگیزاند و حس زندگی و موقعیت اجتماعی خریدار را هماهنگ با هویت برند، تعیین کرده و هدایت کند.»

ساداتیان معتقد است: «هرچند که ما ساختمان ها را می سازیم، آنها نیز ما را می سازنند. زیرا ابعاد، موقعیت، کیفیت و قابلیت های هر ساختمانی، منحصر به خود بوده و برای ساکنین تجربه زیستی متفاوتی را به همراه دارد. این تجربه مستقیماً شخصیت ساکنان را تحت تأثیر خود قرار می دهد.»

این فعال برندینگ در صنعت ساختمان با تصریح بر اینکه ماهیت هرساختمانی، طبقه ای اجتماعی را بوجود می آورد، می گوید: «هویت برند در صنعت ساختمان، می توانند در سطحی پیشرفته، امکان و بستر خودابرازی را برای ساکنان خود ایجاد کند. اما نکته مهم این جاست که رسیدن به شرایط ایده آل و مناسب برای چنان قابلیتی که ساختمان دارد، نیازمند هوشمندی و انتخاب صحیح جریان خلق برند است. ایجاد برند برای یک پروژه ساختمانی دقیقاً از هم زمانی شروع می شود که سرمایه گذاری در آن آغاز می شود. این موضوعی همانی است که در صنعت ساختمان کشور، کمتر به آن توجه می شود.»


لازم به ذکر است این هم اندیشی در تاریخ اول دی ماه 1400 برگزار شد.


https://apangroup.co/